Sistem İşletmeni – Teknisyen

İstanbul, Türkiye Tam Zamanlı
Aranan Kişi Sayısı: 1310 Mirsis üzerindeki Açık Pozisyonlar

Pozisyon: Sistem İşletmeni – Teknisyen için

Uzmanlık Alanı: Sunucu Sistemleri, Anabilgisayar, Kullanıcı Donanımları(VIP Destek, Yerinde ve Uzaktan Destek) gibi konularında en az birinde tecrübeli

Eğitim Seviyesi: Türkiye’de en az iki yıllık eğitim veren veya yurt dışındaki, denkliği Yükseköğretim Kurulunca tanınmış yükseköğretim kurumlarının teknik programlarından mezun olmak,

Tecrübe Yılı: Talebe göre değişiklik göstermekle birlikte min. 2 yıl

Yabancı Dil: Orta derece İngilizce

Teknik Bilgi: Taleple iletilen “Uzmanlık Alanı”na göre değişiklik gösterebilmekle birlikte “Pozisyon”la ilgili detay bilgi aşağıdaki birkaçını kapsayabilir.

Sistem İşletmeni (Sunucu Sistemler):

  • Windows işletim sisteminde en az 3 yıl süreyle çalışmış olmak,
  • Sunucu sistemlerin donanım ve yazılımlarının kuruluşları, arızaları konularında en az 3 yıl çalışmış olmak,
  • Sunucu sistemler  donanım ve yazılımlarının teknolojilerini yakından takip etmeye istekli ve yatkın olmak,
  • En az orta düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak.

Sistem İşletmeni (Anabilgisayar):

  • Sistem işletimi, donanım ve/veya  yazılımlarının kuruluşları ve arızaları konularında en az 2 yıl çalışmış olmak,
  • Yeni sistemlerin işletimi konusunda istekli ve yatkın olmak,
  • En az orta düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak.

Sistem İşletmeni (Kullanıcı Donanımları; VIP destek, Yerinde ve Uzaktan Destek):

  • Küçük ve orta boy sistemler, mobil cihazlar, yazıcı, ekran ve diğer ilişkili cihazların donanımların;
      • İşletim sistemi, MS Office, Adobe vb. paket yazılımların kurulumları, güncellemeleri
      • Donanım ve yazılım problemlerine yerinde ya da uzaktan müdahale,
      • Donanım ve yazılım Envanter takibi, konularında çalışabilecek düzeyde bilgi sahibi olmak,
  • Kullanıcı donanımları ve yazılımları için verilen teknik destek konusunda az iki senelik tecrübeye sahip olmak,
  • Yoğun tempo ve esnek çalışma saatlerine adapte olabilecek kişilik yapısına sahip olmak,
  • En az orta düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak,
  • MS Office uygulamalarını etkin kullanabilmek.