NextconAI, çağrı merkezleri için geliştirilmiş, bağlantı ve iletişimleri analiz edebilen, temsilcilerin gösterilerini ölçebilen ve müşteri beklentilerine yönelik ölçümler sağlayabilen bir çözüm sunmaktadır. Aynı zamanda, blokların belirli ürün veya hizmetlere olan ilgisini de raporlayarak, daha iyi sonuçların elde edilmesini sağlar.
FSI (Finansal Hizmetler Sektörü) Odakli Çözümler
NextconAI, Finansal Hizmetler Sektörü (FSI) için ilk elden çözümler sunmaktadır. Önde gelen bankalardan birinin sağlayacağı test ortamı sayesinde, bir bankanın ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış çözüm, gerçek müşterilerin beklentileri ve beklentilerini anlayarak önemli özellikler sunmaktadır. Bu sayede, bilgisayarlar daha etkin ve müşteri odaklı hizmet sunabilirler.
İletişim Merkezi Koçluğu ve Potansiyel Pazarlama
NextconAI çözümü, iletişim şirketlerinin ülkelerinin satışlarını artırmak için özel müşteri tiplerine yönelik öneriler sunarak iletişim merkezi koçluğu yapar. Bu özelliği ile iletişim merkezinin varlığının devam etmesine yardımcı olurken, aynı zamanda pazarlama potansiyeli de sunmaktadır. Çağrı merkezi işletmeleri için değerli bir katma değer sağlar.
NextconAI çözümünü çağrı yoluyla kullanarak, müşteri performansını artırmanın yanı sıra işletmenizin genişliğini ve rekabet avantajını da arttırır.
Güncel haberler, kurumsal yayınlarımız, basın bültenleri ve daha fazlası.